Min dröm

Jag har en liten dröm just nu...
Om jag hade kunnat, så hade jag flyttat över alla hästarna från calista till Bambi Deerheart.
Och jag hade flyttat hela The Swans klubben med svanar i till server 1.
Det hade underlättat massor.
 
Vad tror ni Bambi hade tyckt om det?
Hon ser lite skeptisk ut... x)

 
Detta är inget som kommer att hända. Bara en liten dröm jag ahr just nu.
Och ett tips till er SSO spelare, skapa inte mer än en karaktär x)
 


Tell me all about it!
Jennifer Whaleside

Det skulle varit fantastiskt om man kunde det <3 :D

Svar: Ja :) Eller om de fixade de hemska lagget och slog ihop servrarna :)
Calimbi

2014-03-02 14:24:42
URL: http://jenniferwhaleside.blogg.se
Lena Crazystreet

Jag har flera konton men bara två med lifetime :) Hihi fullt ös:)

Svar: Men gud jag med X)
Calimbi

2014-03-10 00:05:03
URL: http://ssostarrider.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback