Bambi Deerheart

Hejsan! Jag heter Bambi Deerheart!
Jag älskar att rida men gör det mest för skoj.
Och Jag är även helt förtjust i ponnys <3
 
 

 
 
Hästarna
 
¨¨
 
Namn: Midnightmagic
Ras: Andalusier
Kön: Hingst
Level: 15
 
Magic är min stolthet och bästa vän,
Han vet allt om mig <3
 
 
 
 
Namn: Everhope
Ras: Andalusier
Kön: Sto
Level:10
 
Hope är ett äldre sto som inte haft det så lätt.
Hon älskar skogsritter <3
 
(Bild kommer)
 
Namn: Moonshadow
Ras: Andalusier
Kön: Valack
Level: 10



 
Ponnys
 
 
 
Namn: Wildkiss
Ras: Jorvikisk ponny
Kön: Hingst
Level: 13
 
Min underbara vilda lilla ponny!
Alltid nya hyss på gång <3
 

 
 
Namn: Popqueen
Ras: Jorvikisk ponny
Kön: Sto
Level: 4
 
Queen ser sig mycket större än vad hon är.
Blir det inte som hon vill blir det hett i stallet <3
 
 
 
 
Namn: Icepearl
Ras: Jorvikisk ponny
Kön: Sto
level: 3
 
 En välidigt rar liten ponny.
Älskar snö och kyla <3
 
 
 
 
Namn: Hotpepper
Ras: Jorvikisk ponny
Kön: Valack
Level: 5
 
En lugn äldre herre.
Kan om han vill, men gillar så promenader mest <3
 
 
 
 
 
 
 
 


Tell me all about it!
Emily

U only got ponys starter Andy's and freezy :-|

Svar: Yea? I dont whant the rest XD
Calimbi

2014-02-17 19:37:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback