Mina filmer från SSO

Titta i HD!
 
Ny video :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Tell me all about it!
Thea Winterberg

Du har jämt så söta låtar i dina videos <3

Svar: Hahaha ^.^ Tack <3
Calimbi

2013-10-18 16:06:57
URL: http://winterberg.blogg.se
Melissa Silverforce

Wild horses är fortfarande min absoluta favorit bland dina! :D <3

Svar: Ja den va riktigt kul att göra med :D <3
Calimbi

2013-10-18 16:13:03
URL: http://silverforce.blogg.se
Felicia

Hejhej! Jag är Phoebe Mysteryknight på StarStable, och jag undrar var ni gör er header! :-)

Svar: Ni är jag X) Det är en kompis till mig som har hjälpt mig med den :)
Calimbi

2013-11-09 20:49:45
Felicia

Hur gör hon den dååh? ^^ Jag är typ desperat 8D. Men alltså säg det till mig typ. :D

Svar: Ja du jag vet inte X) jag gav han bilder och han satte ihop allt ^^
Calimbi

2013-12-09 14:56:17
Izabella Appelbaker

Hur fick du hästarna i olika färger?
Bra filmer! :-):thumbup:

Svar: Är dem i olika färger så är det för att jag köpt dem x9 ha galen som jag är haha x)
Calimbi

2014-02-22 19:07:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback