Ändringar

Eftersom jag inte är så bra på att blogga  om SSO så kommer jag börja blogga om andra saker med
Det vill säga andra spel ;)
 
Så bland kategorierna komemr det att dycka upp fler spel. och med detta kanske jag ändrar lite i bloggen med, så som  bakgrund och header... Vi får se :)
 
Finns det några andra spel du spelar?
Vilka och varför?
<3


Tell me all about it!
Jennifer Whaleside

Jag spelar Sims 3 också! Jag har spelat sims sen jag var 5 år, jag tycker det är kul att bygga hus och styra över andras liv som jag aldrig kommer uppnå kan man säga.

Jag spelar LOL. Började för att många i klassen spelade :-d.

Minecraft är också mycket roligt! Jag spelar det för att bygga och att försöka överleva.

Och såklart sso :love:

Svar: Oh Sims 3 spelade jag mycket innan med ^^ Men har avinstallerat det nu. har inte tid x)Minecraft förstår jag faktiskt inte att så många spelar XD Det ser riktigt tråkigt ut ^^
Calimbi

2014-02-15 11:08:01
URL: http://jenniferwhaleside.blogg.se
Leila Mountainheart

Jag spelar movie Star planet, tkr de är sjukt tråkigt men mst logga in ibland..-.- xD
Jag spelar oxå The Sims 3 :) Tkr de är kul fast roligaste är att bygga hus x)

Svar: Va kul :) Sims tre spelade jag innan, men tröttnade x)
Calimbi

2014-02-26 20:21:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback