Hoppsan! :o

Välkommen Crazypepper!
 
 



Tell me all about it!
Christelle Riverwood

Snygging! :D

Svar: Ja eller hur *-* Gillade INTE han först. Men fick ett sådant sug :o He put a spell on me x)
Calimbi

2014-02-02 10:24:54
URL: http://riverwood.blogg.se
Christelle Riverwood

Haha men så hade jag med den där bruna i vd med stjärnan, först tyckte jag den var tråkig och inte alls något för mig men nu har jag helt plötsligt fått upp ögonen för den x) så när hästön kommer så får han flytta in hos mej!

Svar: ^^ det är väl därför man inte ska impuls köpa häst xD För då blir det inte rätt i slutet ^^
Calimbi

2014-02-02 13:52:10
URL: http://riverwood.blogg.se
Alyssa Oakhill

När jag ansökte till The Swans glömmde jag skriva efter namn Men det är Alyssa Oakhill:-d

2014-02-02 14:40:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback