Levla eller ha kul?

Att levla är inte min starka sida, men något jag känner att jag måste göra.
Vilket är vädligt trist. Så kul man kunde haft itsället för att levla :/
 
I går kväll, träffade jag ett par tjejer som skulle iväg och leka kurragöma vid Dews farm.
Frida och Molly bland annat :) Jag fick gärna följa med och leka sa de. Men nej nej, jag skulle ju levla.
Och tackade men fortsatte med mitt eviga tränings läger >.<
 
 
Men efter en stund så bara neeeejjj, ska inte låta levlandet ta över mitt roliga i sso!
Jag skulle leka! Men på vägen dit kom jag på en ännu bättre ide! Jag skulle stalka dem ;D
Sagt och gjort på med stalker outfiten och iväg! Det gick rätt bra till en början. 
men sen gjorde jag ju så klart bort mig >.<
 
 
 
 
Men jag gav inte upp! Mariaangel kom och hjälpte mig :) (aka Emma)
Vi va inte så duktiga som vi själva ville tro, men kul hade vi ^^
 
 
Men tror ni jag gav upp levlingen? >.< Nää då... den avslutades, och jag gick runder med ett löjligt leende och tyckte jag varit duktig :D Omgivining  fattade dock inte, "vadå? Du har ju bara suttit vid datorn" >.<


Tell me all about it!
Molly Pinkpaw

Hahahaahah Callie då :D <3

Svar: x) <3
Calimbi

2014-03-02 00:41:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback