Till er

Ja kära läsare. Vad skulle ni vilja läsa om i min blogg?
Jag tar hemskt gärna emot alla förslag. 


Tell me all about it!
Ellen

Det du gör

2014-01-30 07:55:33
Wilma

Du gör det så bra som du gör det! :love:
Men kanske ..när du gör uppdrag :question::-)

Svar: Tack Wilma :D
Calimbi

2014-01-30 12:45:01
Christelle Riverwood

Jag tycker om att läsa om outfits, för då får man lite ideér själv, kanske saker man kan göra i SSO som inte är så vanliga, typ klättra på tak m.m? Haha jag vet inte x)

Svar: Bra ^^ Tack :D <3
Calimbi

2014-01-30 17:32:18
URL: http://riverwood.blogg.se
Azzurra Eastwood

Typ, "visste du..." inlägg. Tycker sånt är intressant ^^
Inlägg på outfits som Christelle nämnde. Alltid kul att se nya kombinationer och hitta inspiration :D

Svar: Tack Azza :D <3 <3
Calimbi

2014-02-03 15:34:53
URL: http://www.twitter.com/AzzurraEastwood


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback