Server hoppat?

Som de flesta av er redan vet så har jag två konton.
Första kontot (Bambi Deerheart) finns på derver 1
Andra kontot (Calista Queenhaven) finns på server 2
 
Calista har jag flyttat från server 1 till server 2.
Då va server 2 jätte ny, och det kändes underbart att spela där.
Nu är det nästan samma på de båda servrarna.
Men jag gillar server 2 bättre. jag får aldrig fatal error mer än kanske 1 gång per månad.
Medans på erver 2 kan jag få det flera gånger per dag.
 
Har du server hoppat? Vilken server tycker du är bäst?
Berätta gärna hur du upplever de olika servrarna :)
 
Arkiv bild
 
Ha de guttans!
 
 


Tell me all about it!
Lily Mclee

Jag spelade på server 1 länge innan jag en dag var på server 2. Vet inte hur man byter server med flit men jag blev flyttad iallafall x) Trivs dock mycket bättre på server 2! :) Dels pga klubben <3

Svar: De flyttar oaktiva spelare har jag hört. Vilket jag tycker är fel :/Lite tur att du blev flyttat ^^ <3
Calimbi

2014-03-03 14:49:38
URL: http://nattstad.se/lilymclee
Wirre Weris Drake

Jag trivs nog bäst på server 1, jag har mest vänner där i min egen ålder.

Svar: Server 1 verkar va den som har mest äldre spelare :)
Calimbi

2014-03-03 15:10:50
URL: http://dragonforce.blogg.se
Wirre Weris Drake

Ja det känns så, eller så har man bara inte mött på alla äldre spelare på server 2 ännu, dom trillar väl in mer och mer :D <3

Svar: Jag vet en del äldre, men inte hälften så många som på 1:an x)<3 <3
Calimbi

2014-03-03 16:03:41
URL: http://dragonforce.blogg.se
Lily Mclee

Jaså vad konstigt :o jag var/är inne varje dag ^^

Svar: Meh, va elakt av dem att flytta dig då :/ Skulle vilja höra deras förklaring!
Calimbi

2014-03-03 16:37:13
URL: http://nattstad.se/lilymclee
Felicia Ponybridge

Jag ville bara säga en sak som inte tillhör detta,men imorgon (den 4:de) åker jag utomlands och kommer hem den 11:te så räkna med att jag loggar in på onsdagen ;)

Svar: Ok :) ha de underbart! :D <3
Calimbi

2014-03-03 18:33:45
Alyssa Oakhill

Server 1 för där finns The Swans och alla mina vänner :D

Svar: The Swans finns på server 2 ^.^
Calimbi

2014-03-03 20:47:05
Vanessa Longborn ♡

Hej Callie! :)
Jag har nu bytt tillbaka från server 1 till 2. Trivdes inte på server 1 , av andra skäl egentligen ..

Men snälla stannaa på server 2 , vill nt att du ska byta :( kraam

Svar: Hej Vanessa ^.^ det va inte länge du va där x) Callie ska inte bytta :)
Calimbi

2014-03-03 21:54:27
URL: http://vanessalongborn.blo.gg


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback