Levlar

Jag levlar min ponny som en galing nu. Bara två levlar kvar sen är Ashkid i lvl 15 :)
Ska bli så skönt när det är över x) Det är verkligen segt -.-
 
 
Nästa häst att börja levla blir min underbara Pepper!
Jag längtar som bara den *-*
 
 
 
 
 


Tell me all about it!
Christelle Riverwood

Duktig Callie <3 jag har en levlings break just nu, jag verkligen.. verkligen hatar att göra det dag ut och dag in.. men det är väl bara att bita ihop och kämpa på om man vill komma någonstans x) haha

Svar: Du gör rätt i att ta paus! För att levla när man verkligen inte vill, är att ta dö på det roliga i sso. Så njut lite av spelet i stället :) <3
Calimbi

2014-02-03 21:54:57
URL: http://riverwood.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback