Hästmarknad!

En hästmarknad har kommit till Jorvik! :D
Med lite nya gula uppdrag, kläder, utrustning och nya hästar c:
En riktigt mysig uppdatering ^^
OCH!! Alla hästar rör på sig nu mera! Hur underbart är inte det :')
 
 
 
 
 
 
NI som känenr mig vet att jag vill ha alla hästar x)
Men vill du ha någon av de nya?
Och vad tyckte du om uppdateringen? :)
 
Några av er har problem med att kameran flyttar sig bakom hästen, detta skulel fixas nästa vecka.
 
 
 
 
 
 
 


Tell me all about it!
Stella Winterstreet

Jag tycker den bruna är jättefin! *-* Men servern är nere nu så jag har ju inte sett dem i spelet än x)

Jag har ju inga sc, men det nya hästarna är så fina. Jag är klar med alla uppdrag, så det är kul med nya! :D

Svar: Ja alltid kul med nya :D<3 <3 <3
Calimbi

2014-03-26 14:34:30
URL: http://nattstad.se/starstablestella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback