Löften

Jag ska trycka in lite löften i mitt SSO spelande. (känner att jag behöver det)
 
Första: Jag ska aldrig mer svara i chatt när jag är mitt i ett race x) Det slutar aldrig bra >.<
Och min levling tar väldigt mycket mer tid på sig att bli klar :/
 
Andra: jag måste börja dra ner på levlandet.
Sen uppdateringen va, så har jag levlat mina två konton varje dag.
Vilket tar mycket tid :(
Så nu levlar jag endast ett konto om dagen.
Ibland kan de hända jag kommer att levla båda.
Men det kommer nog inte ske ofta.
 
Tredje: Gå med i en klubb. (Bambi)
Jag har gått med i Tais klubb för tillfället så jag ska slippa 
klubb förfrågningar.
Viket man kan bli galen på.
Det går ju att spamma sånt >.<
Sen när jag är redo ska jag gå med i Renees klubb <3
Och på så sätt komma hem till min familj på server 1 :)
 
Fjärde: ENDAST köpa sc vid dubbel helg!
Kvittar vad det är jag vill ha!
Och! kan man köpa det för jc, då bir det för jc!
Basta!!
 
Femte:
Icke köpa fler hästar till Calista.
Hon har så många nu, och får bara köpa när hon sparat SC.
Varför? För Bambi är min main.
Det är hon som kommer komma först.
Det är hon hästarna ska vara hos x)
 
Edit:
Tiffany Bluewood är en underbar tös som älskar att levla x)
Så ibland kanske det inte är jag som är inne på Bambi.
Det kan vara Tiff som tagit över för att får Bambis hästar i form >:D
Det tackar jag för :') <3
 
 


Tell me all about it!
Wirre Weris Drake

Tess är en snäll filur hon <3 :D

Svar: Ja :D <3
Calimbi

2014-03-27 19:39:57
URL: http://dragonforce.blogg.se
Lena Crazystreet

Åhh det var bra med löften:P
Inte för att jag kan hålla det för jag köper alltid nya hästar trots att jag har några att levla:P
Hihi hoppas du lyckas <3

Svar: Jag måste lyckas x) Blir dyrt annars D:Men ack så kul ;D <3 <3
Calimbi

2014-03-29 15:32:18
URL: http://ssolena.blogg.se/
Lena Crazystreet

Håller med. Jag har kunnat hålla mig från att köpa en ny häst för nuet iaf:P
Hihi blir väl under nästa dubbla men då är ju alla mina hästar i lev 15:P

Svar: Jag hoppas verkligen inte det kommer nya nästa ons, som försvinner sen D:Panik XD
Calimbi

2014-03-29 22:31:15
URL: http://ssolena.blogg.se/
Lena Crazystreet

Det hoppas jag inte att det gör.. Och speciellt inte att dem försvinner.

Svar: Nä det hade varit elakt :/
Calimbi

2014-03-30 21:09:45
URL: http://ssolena.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback